Mehrniya DokhMal Naz Mamano Baba

لالایی واسه عشقم

1393/2/26 8:58
نویسنده : FN
444 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا...گل پسته

میاد بابات الان خسته

روی لبهاش یه لبخنده

توی دستاش دو تا بسته

یکی آبه،یکی نونه

یکی میوه،یکی دونه

خدا یارش که اون هرشب

با دست پر بیاد خونه

 

 

لالا لالا گل نسرین

شده مامان دلش غمگین

دله بابا چه بی تابه

میره بالا میاد پایین

داره روی لب مامان

گل لبخند می کاره

نمی تونه ببینه ما

دلامون خار غم داره

 

لالا لالا گل شب بو

بابا صحرا مامان آهو

مامانت عکسش افتاده

تو آب چشمه های اون

بابا سینش چه سرسبزه

یه جای امن و آرومه

من آهووووی همین دشتم

که مرده بره آهومه

 

لالا لالا گل پونه

بابا عمره بابا جونه

دلم وا میشه مثل گل

همین که میرسه خونه

بابات چتره بابات سقفه

نه اینکه شوهرم باشه

دلم آرومه وقتی که 

سایش روی سرم باشه

لالا لالا گل میمون

هوا ابره ،کو چترامون؟

بابا چترش سوراخ داره

نریزه رو سرش بارون

قراره امشب از بابا

بگیرم هدیه ای زیبا

نمی دونی چه خوشحالم

که هس بابا به یاد ما

لالا لالا گل مریم

میاد بابا دیگه کم کم

دلم می گه که نزدیکه

براش چایی رو دم کردم

بابا رفته سر کارش

علی باشه نگهدارش

دعای ما به دنبالش

خدای مهربون یارش

 

لالا لالا گل بادوم

نمی گیره دلم آروووم

آخه باباتو رنجوندم

شدم یک کفتر بی بوم

هوا ابری شده سرده

نمی بینی چه حیرونم

اگه الان بیاد از راه

به اون می گم پشیمونم

 

لالا لالا گل لادن

بابا آشتی شده با من

آره !کاره قشنگی نیست

با این بابا در افتادن

دل بابا اگه دریاست

نداره طاقت دوری

با یه لبخند و یک چایی

میشه جا تویه این قووووری

 

 

لالا لالا گل شیپور

داره بابات میاد از دور

خونه مثل عسل شیرین

به این کندو میاد زنبور

بیا مثل گلی باشیم

 که رنگ و بوی خوش داره

نباشیم مثل کاکتوسی

که یک گل در هزار خاره

 

لالا لالا گل خاتم

بدون که جونه باباتم

نمیذارم دله تنگش

بشه جای غم و ماتم

بابا داره هوامونو

میده آب و غذامونو

بابا با مهربونیهاش

بهم بسته دلامونو

 

لالا لالا اگه بابا

نداره خونه و ویلا

ولی یک آسمون خوبه

دلی داره  پر از دریا

بابا آبی تر از دریاست

من و تو ماهیه اونیم

رو پیشونیش هزار موجه

ازین موجا چه می دونیم

 

لالا لالا گل پامجال

یکی غمگین یکی خوشحال

یکی لم میده پشت میز

یکی پر میزنه بی بال

یکی داره،یکی زاره

یکی پولهاشو میشماره

یکی هم مثل این بابا

تا بوقه شب سره کاره

 

لالا لالا گل مینا

نمونی لحظه ای بی ما

همیشه این ورت بابا

همیشه اونورت مامان

گل نازم بخواب حالا

لالا لالا

بخواب آروم و راحت باش

که بیدارت کنیم فردا

 

آروم بخواب مهرنیـــــــــــــای مامان...بوسبوس

پسندها (1)

نظرات (0)